onsdag 17 april 2013

Färgar nytt papper

Håller just nu på att färga nytt papper till nya blommor och då framför allt till Pelargonior.
Undrar lite vad ni tycker är den vackraste färgen på Pelargonior. Skriv ett svar och var med om utlottning av en pelargonia i den mest populära färgen.  drar vem som får Pelargonian i den mest populära färgen på måndag den 22/4-13 

 Is currently coloring new paper to new flowers and especially to Pelargoniums.
I wonder a little what you think is the most beautiful color of Pelargoniums. Write an answer and join the raffle of a geranium in the most popular color. draw who gets Pelargonium in the most popular color on Monday, 22/4-13

9 kommentarer:

Hannah sa...

Jag har ju redan vunnit från dig =) Men jag tänkte jag skulle svara på frågan iaf. Jag tycker nog rosa är finast på blommor, sen är jag dålig på blomsortet så jag vet ej vad som passar bäst till just en pelargon, kanske rött, men jag gillar rosa, så jag svarar det =)
Kram Hannah

mcddiss sa...

yo creo que el color mas popular al menos aqui en España es el rojo y despues los tonos rosas , espero haber hacertado

besitos

Mari

Tessa Liduina sa...

Hi Anne, are your going to make and give away a beautiful flower??? In dutch I think we call it a "Geranium". They used to be only red or white, but now they also exist in pink or lilac. I think pink is the most popular colour....

afairytalecometruewyrna sa...

I Danmark er det helt sikkert sart lyserød. En af de mest populære pelargoniesorter er 'Dronning Ingrid', som hører til de rundbladede pelargonier.
Dronning Ingrid var fra Sverige, jeg ved ikke om det siger dig noget. Men den blomst er bedårende smuk. God arbejdslyst.
Knus
Wyrna

Britt sa...

Jag tycker svagt rosa
Det skulle vara roligt att vinna en pelargon,
för blommor är jag inget bra på

Britt

Mahonia sa...

Jeg synes bedst om mørk lilla eller laksefarvede pelargonier. :)

Yvonne sa...

Jag gillar Mårbackapelargonen så jag säger att rosa är vackrast :)

Fabiola sa...

The most beautiful color is: red.
Bye, Faby

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag älskar Mårbackapelargoner..såå rosa blir mitt svar.
Med vänlig hälsning Irene